sobota 18. března 2017

WARHOL / WARHOLA

Před nějakou dobou jsem byla pozvána na jednu super akcičku. Nevím, ještě jsem vám to asi neříkala, ale jak jsem teď plná jakože předsevzetí, prostě věcí, co chci nově dělat, tak jedním z toho je i chodit častěji po výstavách a galeriích a tak. No a jako na zavolanou přišla pozvánka na tiskovku a následnou slavnostní otevíračku Warhol / Warhola na Staromáku. A protože jsem shodou okolností byla ten den v Praze, nemohla jsem jinak než souhlasit.


Obdivuji lidi, co něco umí, ale to už o mě víte. A ještě víc obdivuji lidi co kreslí nebo zpívají, protože to je něco, co naprosto neumím. A proto Andy Warhol je pro mě docela solidní řízek. Jeho tvorba je dost známá, minimálně MMonroe znáte všichni, že jo.





Dostali jsme občerstvení, popíjeli jsme, konverzovali, prohlíželi. Bylo to super. Vyfotila jsem se s Pavláskem, který byl taky pozvaný, a ještě ze známých osobností dorazila Ester Geislerová. A pak ještě další lidičky, ale u nich si nemůžu za boha vzpomenout na jméno. Pardon, jsem kulturní barbar trošku no.






Trochu mě deptalo, že jsem si, chytře, vzala podpatky a nedošlo mi, že budeme korzovat a celou dobu stát, no a já a podpatky, víte jak, takže jsem to docela brzo zabalila a ještě cestou domů si objednala online nový botičky, oxfordky, které se považují za slušné, ale zároveň i pohodlné obutí, abych na podobných akcích toliko netrpěla. Jojo jsem dámička každým coulem :)





8 komentářů:

  1. To občerstvení vypadá božsky, úplně se mi sbíhají sliny :D :)
    V zábavném centru ? To se mi zdá jako fajn práce, ale dokážu si představit jak to tam vypadá, když mají děti volno :) Tak si užívej pohodu dokud nejsou letní prázdniny :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obrazy vyzerajú super a k tomu este to jedlo!😄

    OdpovědětVymazat
  3. Tak táto akcia vyzerá úplne super :) Občerstvenie božské, a tie obrazy po stenách :) Wau

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím, vážně ti neskrytě závidím, že si byla pozvána na takovou akci! Warhol byl skvělý umělec a jeho díla mají něco do sebe. Věřím, že sis to pořádně užila :)

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Warhola je super a to nie len preto, ze pochadza z vychodu ako ja :D
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto bombový článek. To občerstvení... Mňam, dala bych si taky :D A doufám, že se do Warholy někdy podívám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Warhola zbožňuji, určitě se na tohle místo musím zajít podívat! ♥

    OdpovědětVymazat
  8. To jídlo vypadá parádně.
    Jinak ta akce vypadá skvěle. Navíc Warhol je prostě Warhol. ♥

    Gabux

    OdpovědětVymazat