sobota 30. ledna 2016

LEDNOVÝ BRANDNOOZ BOX

A je tu další měsíc a přišel další boxík. Tentokrát byl hodně lehký, tak jsem čekala, že tam budou spíš menší kousky a ne moc lahví nebo dvoulitrových petek, jako v několika posledních, a měla jsem pravdu. Copak jsem našla tentokrát?


Vezmeme to postupně :)

Asi už jste si všimli, že zrovna dvakrát nevařím, takže jíška pravděpodobně poputuje dál. Sice byl přiložen recept, co vypadá fakt lákavě, ale nevěřím si, takže leda někoho poprosím, aby mi něco vytvořil :-D Ale zas když si vzpomenu, jak se babička kdysi prala s jíškou, tak myslím, že instantní varianta je super nápad.

Ricola byla už minule, sice nějaká červená příchuť, ale bylo to dobré. Tentokrát tu máme meduňku, mňam bylinky, to můžu, takže putuje do kabelky. Mentosky jsem chutnala oboje a mmmm super! Nemůžu se rozhodnout, které jsou lepší, jestli karamel s bílou nebo karamel s tmavou čokoládou. Já mám ráda krémové bonbony, takže oboje lahůdka. A mixitka je jen třešnička na dortu, ty jsou prostě báječný. Třešeň, višeň, datle, kešu awwww.

Rajskou polévku mám moc ráda, jasně, doma připravená je úplně jiný level, než instantní, ale lepší než vidlemi do zad, že jo. Písmenkovou miluje ségra, tak tu asi schovám pro ni.

Džusíky můžu. A nebo alespoň opět využiji skvělou velikost lahvičky do kabelky. Asi sice využitelnější v létě, ale i tak, dobrá věc. 100 % jablíčko na tom se snad nedá moc zkazit.

Značku neznám, ale cena je docela vysoká, tak snad to bude pitné :) Strašně roztomilá je ta dvojková velikost <3

Nepivuju, takže poputuje dále. Zájemci? ;)

3 komentáře:

  1. A to já docela občas pivuju. :) Mentosky jsou super, taky mi chutnají obě varianty, jsou hodně žravé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skoda, ze nebydlis bliz, venovala bych ti to pivo, doma uz mi nadavaji, ze z nich delam alkoholiky, jak jim to porad davam :D

      Vymazat
    2. Tak ho dejte do nějakého jídla. :) Guláš, pivní rohlíky/štrůdl...

      Vymazat