čtvrtek 26. listopadu 2015

BRANDNOOZ BOX ZA LISTOPAD

Měsíc se s měsícem sešel a mě dnes po poledni dorazil další box. Vždy se těším jak malá, je mi vcelku jedno, co tam bude, ale ta chvíle, kdy to otevřete a prvně to vidíte ... I když pak třeba půlku věcí nejíte, to otevření za to stojí :-D Cesta od výtahu domů s myšlenkou "páni, je to těžký, to budou nějaký lahve ..." k tomu neodmyslitelně patří.


A co bylo v boxu tedy tentokrát? Za prvé kvantum letáků, jak můžete vidět na fotce výše. Tak jasně, Vánoce se blíží, je potřeba udělat si reklamu a ještě bych pochopila, když tam jsou letáky k věcem, co jsou v boxu, ale moc nepobírám leták na léky pro diabetiky a prací prášky apod.

Nevadí, pojďme dál.

Celý balíček. Vtipné je, že když jsem to vyndala a nafotila, už se mi to nepovedlo narovnat zpět, je to dobrá skládačka :-D

Majolku jen tak k něčemu si nedávám, ale na bramborový salát se bude na štedrovečerní večeři hodit.

Pro nepivaře, jako jsem já, je pivo potřetí v balíčku za sebou vážně potěšením. Ale rodinka a sestry přítel z toho mají radost, musím je vždy spravedlivě podělit, takže rozdávat budu i tentokrát. Dost mě překvapilo pšeničné pivo. Barvou to vypadá trochu jak mladý ječmen, taková zelená věc, co se má pít ráno pro povzbuzení. Dobrou chuť :-D

Kofolička, kofola. Vědět to, že přijde, chvíli bych si počkala a nekoupila si ji na ochutnání minulý týden, kdo mě sleduje na instagramu, už to mohl vidět. Takže mám otestováno a chutná. Obal super, sovičky krásné. Každoroční nová kofola k Vánocům patří, asi jako reklama "ne ne já nemusím, já už ho vidím!" :-D

Jsem zvědavá, jak moc bude dojčenská voda chutnat jinak, než obyčejná voda. Ale líbí se mi lahvička, ideální velikost do kabelky, tedy pokud s sebou nosíte vodu, což byste měli ;)

Tohle asi skončí ve skříni, nevidím se, že bych se s tím vařila a chutnala. Jako možná se překvapím a i na to dojde, nikdy neříkejte nikdy, že a hlad je nejlepší kuchař, tak možná, až budu někdy na suchu, udělám si vývarek.

Pár dobrot, na to jsem se těšila asi nejvíc. Jsem sladká už není, na kokosový suky a sojové řezy já vcelku jsem, takže po vyfocení šla rovnou do bříška. A dobré. Ten rumový vnitřek je krémové konzistence, není to ani moc sladké, i když já jsem dost na sladké, tak mojí hranicí se asi neřiďte.

Marťánky jsem jedla jako malá a to byl vždy obřad, kdy jsem ho dostala, tak zavrzpomínám. A pozor, můžu vyhrát marťabrouka a nebo dráhu! A to se vyplatí ;)

To se u nás bez problému spotřebuje, kávička denně, smetana na denním pořádku.

Snack mi připoměl mňamku, co kupuju pro psa, vypadá to dost podobně. A horký nápoj, na přiloženém letéku byl ještě zázvor, tak jsem doufala, že budu mít bez a naštěstí se podařilo, bez ochutnám ráda, zázvor bych poslala dál.

Žádné komentáře:

Okomentovat