pátek 23. října 2015

TO DO LIST - JAK JSEM BYLA ÚSPĚŠNÁ ?

V září jsem publikovala To do list článek s plány, dnes si shrnu, co se mi podařilo a co jsem úspěšně zapekla. A pak si vytvořím nový To do list, třeba někoho zase inspiruji, ale to až někdy příště.

  • První, co bylo v seznamu - hudební nástroj. Tak to je jedna z věcí, co jsem naprosto zapekla. Jako abych byla přesná, napsala jsem kamarádce, která se v tom trochu orientuje, jestli o něčem neví a ona slíbila, že se mi povídá a ozve. Neozvala a tím to skončilo :-D
  • Sport - bacha na mě! Tady by se to dalo považovat za úspěch. Sice jsem se na badmintonu naprosto vysekala, udělala si cosi s kolenem, výron a nemohla týden chodit, doteď to bolí, jinak pohoda. Takže o pravidelnosti se moc mluvit nedá ... Sorry, snaha byla.
  • Jazyky - opět bacha na mě, splněno. Našla jsem jeden kurz němčiny a přihlásila se na něj. Ještě jsem nebyla (je to individuální, takže se zatím domlouváme na termínech a látce), ale docela se těším, že opráším své znalosti.
  • Detox - tak to sem opět silně zapekla. Koupila jsem si detoxikační čaj, ale pak sem slyšela, že je to hnus, takže jsem ho uložila do skříně a tam do teď hajá. Jako jednou se do něj pustím, vážně, jako fakt! Ale dneska (ani zítra) to ještě asi nebude. 

Co váš aktuální To do list?

1 komentář:

  1. To do listy jsou moje zkáza. :D Mám pak depky že jsem nic nesplnila :D

    OdpovědětVymazat