čtvrtek 7. května 2015

PŘIZNÁM SE VÁM

ZA CO JSEM NEJVÍC UTRÁCELA V DOBĚ SVÝCH -NÁCTI.

Než kliknete na číst dál, schválně si tipněte, jen tak na zkoušku. A vsadím se s vámi, že se nikdo, vážně se odvažuji říct nikdo, netrefil. Pokud někdo věděl, napište mi a máte u mě ... kafe, pivo, večeři, něco domluvíme, ale vážně se nebojím, že bychom to museli plánovat. Ne, věřte mi, ať si myslíte cokoliv, je to špatně.

zdroj

No ano, do tohoto šly téměř veškeré moje úspory a výplaty, když mi bylo kolem 16ti. Sladkých šestnáct. V Americe to slaví dortem, megapárty a já doufala, že dostanu nové terárko. Nebo něco do něj. K narozkám, svátku, vánocům, nic jiného jsem nechtěla.

zdroj

S prvním sklípkanem jsem se setkala u svého tehdejšího přítele. Pojmenoval ho (ji) solidárně po mě. Pocta co. No pro mě tehdy ano... Romantika na entou! Krasavice chlupatá to byla, zbožňovala jsem ji. Přiznám se, že jsem se jí chvíli bála, tedy spíš z ní měla respekt, přece jen 20 cm velký pavouk ho vcelku budí, ale nikdy se mi nehnusila, jako předpokládám většině z vás. Ale jinak jo, včely, vosy, klíšťata, jak jsem psala minule, to mě zabíjí jenom myšlenka na to. Zajímavý (či divný, jak to pojmete že :-D )

No a pak se to tak nějak rozjelo, první sklípkan, doma pohroma, jakmile mi to prý uteče, nemám počítat, že to přežije (prý tomu bude ublíženo, pfff). No a pak druhý, třetí, čtvrtý ... Umíte počítat do ... Cca deseti že jo? A chápete, kupujete tomu terárka, stavíte je, designujete je, kytičky, květináčky, vytápění.

zdroj

zdroj

A pak přišla první ještěrka, první had, první chameleon, první žabička, první štír ... Větší terárka, složitější design, kvalitnější vybavení... Naprosto živě si pamatuji, když jsem byla na prázdninách u prarodičů a přijel tam za mnou přítel. Že prý nebudeme spát spolu v místnosti a jestli nás tam někdo najde, ať si to ani nepřejeme. No, takže v noci jsem se k němu samozřejmě proplížila a ... dovedete si to představit ... mladá láska ... takže jsme celou noc ... četli Encyklopedii teraristiky, dělali rozpisy, kreslili, hledali na internetu, a plánovali. No fakt.

zdroj

Víte čemu nerozumím? Proč (i když jsem měla kamarádky, fakt měla!) k nám nikdo nechtěl chodit. Nebo u nás přespat. Proč? A taky nevím, kde se vzala hláška, že mám doma "zoo hnusnejch zvířat". Nechápu. Trochu problém to byl při výměnném pobytu, kdy moje Švýcarka měla arachnofobii... Ale to už je jiná historka :)

Žádné komentáře:

Okomentovat