sobota 4. dubna 2015

3 MÍSTA, KDE SE MI NEJLÉPE PÍŠE

Dnes jsem se vypravila ven, že potřebuji zase něco málo sepsat a zamířila jsem na konkrétní místo. Teď tu sedím a napadlo mě, že by vás možná mohlo zajímat, kde je pro mě to správné inspirativní prostředí.

DOMA
  • Tady píšu asi nejčastěji, přece jen se tu nejčastěji po večerech vyskytuji, nemusím kvůli tomu nikam chodit, nic mě to nestojí.
  • Je to tu nejpohodlnější, je to moje staré známe prostředí a většina lidí se doma cítí nejlépe.
  • Můžete si k psaní udělat něco dobrého, čajík, kafíčko, obídek.
  • Někomu pomáhá, když si může pustit něco jako zvukovou kulisu, televizi, rádio.
  • Ale na druhou stranu, je tam milion rozptylovadel. Znáte to, je potřeba vyprat, utřít prach, uvařit...
  • Rodina často člověku nedá chvíli klidu. Jasně, milujeme je a jsme rádi, že je máme, ale to nás nemůžou nechat chvíli, malinkou chviličku, na pokoji?
zdroj

KAVÁRNA
  • Sem chodím psát, když mám nějaký blok, nevím jak, ale většinou se mi ho tu podaří prolomit.
  • Můžete si najít svou oblíbenou kavárnu (samozřejmě je to jen na vás, můžete jít do cukrárny, na pizzu, prostě kamkoliv, kde mají prostor na notebook a kde poskytují wi-fi), své oblíbené místečko v ní a udělat si z toho jakýsi malý rituálek. Uvidíte, že vás to povzbudí.
  • I když čistě teoreticky je všude plno lidí, mě to paradoxně nejméně ruší. Soustředím se jen na to svoje a v klidu si píšu.
  • Můžete si dát nějakou mňamku, aniž byste si ji museli sami připravit.
  • Na druhou stranu, i když si ve své nejoblíbenější psací kavárně sedám co nejdále od dětského koutku, občas jsou ty nejakčnější děti slyšet i na druhé straně obchoďáku. A při čem vážně nedokážu pracovat je dětský řev. Nevadí mi obyčejná hra, ale znáte to, takové ty neukázněnce, kdy rodiče radši dělají, že to není jejich.

zdroj

ŠKOLA
  • Tady píšu, když jsou nudné přednášky, které si musím odsedět, ale nic mi nedávají, tak využívám čas.
  • Píše se tam docela dobře, jen vypadá trochu blbě, když vyučující více méně nic nesděluje, ale já pořád ťukám do klávesnice a vypadám, že mu píšu doslovný přepis.
  • Nemám moc ráda, když mi někdo kouká přes rameno, což v předimenzovaných učebnách není nic těžkého, navíc když jsou stupňované, takže ten za vámi sedí výš a trochu do strany, takže vás má jak na dlani.
zdroj

To jsou nejčastější místa, odkud se s vámi spojuji a kde pro vás tvořím. A kde se nejlépe tvoří vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat